DET Här kan bli

långt--för jag har nu tänkt skriva in ifrån min P-logg- 

Daterat 11/5e -06 -03.25

" Jag saknar min B-logg-min logg,blogg,weblog-så detta är min P-logg, papperslogg,pennlogg.  Skrivabstinens-fast jag har så ont i händerna ,armarna o axlarna så jag kan knappt styra pennan.Där handleden "ledar sig" -under muskeln nedanför tummen, det krampar där vid pennstyrning. Vilket väl kommer att resultera i att jag inte ens själv kan se vad jag skrivit.
Jag håller på o vänjer mig vid nya väggar, nya " turer" --- Innan tyckte jag att garderoben/klädkammaren kändes logisk när jag fick magknip. Magknipet var dock ingen som helst logik i-det var snudd på känna svimm -trodde ännu en vuklanö var på gång att skapas- och det var inte det minsta  logiskt med tanke på att jag varit ovanligt lite onyttig de senaste dagarna.  o_o  Menjag tror att jag har löst vulkanmysteriet- när jag ser den halvt urätna ostbågepåsen .  Det är Så länge sen jag åt ostbågar men en liten pingla rör sig i (o)medvetandet när jag tänker mageruption-ostbågar =sant ?  Jag Li-i-ider---- Allvarligt, så hemskt-  JAg är fortfarande lite ostadig -OCH- jag ska hädanefter koppla samman "the cheesier snack" o "the shitty snack"  :-P

//SoP "

Daterat 11/5e-06  18-tiden ? 

"  Förut såg jag tre hus,ettcykelhus, en lekplats- NU ser jag ut i skogen-Tallar, björk, gran, en rönn(tror jag) o en massa träd ! Samt just nu en katt som lagt sig vid foten av en tall- Väldigt lik Stella fast en Stello , o större. Jag såg honom igår också-o i förrgår.   Jag vill nästan bara sitta här o låta ögonen flyta rakt in i grönskan- det är Så Avslappnande. Trots trafikljud o grannens tvljud. Jag ser folk som promenerar förbi med hundar o varandra, några joggare-Ibland skriker grannbebbarna till men den som är stor nog att förstå slutar när modern säger till honom o_o !!  Jag tror knappt det är sant.. . Skit samma- drömvärldar är helt okej !  

//SoP  " 

Nu orkar jag inte skriva mer - ont i nacken så jag mår illa.  Dagen har gått i anti-allts tecken-igenkleggat avlopp bl.a.  Sen fryser jag så in i bänken- tror det är den mest frysiga vår sen den -97-då flyttade jag också.  Från min två till en trea-ibland önskar jag att jag aldrig gjort det - - Men det är en helt annan story.

//SoP -orkar inte förhandsvisa-det tar for ever-så jag ber om ursäkt för skrivfel-



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0