50 minuter!

För att betala räkningarna--det hade gått fortare att gå upp till bank/post-  Jösses i lilla london osv-
Kontrolldosan hann ju koppla ur sig gång på gång- o jag nästan somnade mellan registreringarna. Nej men---  I övrigt är jag lite förundrad över att folk klipper sin Yttepyttesmå gräsplättar bakom lägenheterna med Motorklippare o_o  Ska bli intressant att se om de skottar trappen med snöslunga sen ?  
Mina fingrar är tjocka som övergödda prinsdito idag- de gick knappt att "vika ihop" när jag vaknade- Jag hade Tänkt sortera om böckerna i de flyttade hyllorna men jag får inte grepp på dem. Jag tappar det mesta jag tar i som kräver nån typ av kraft ihop med greppandet. *ve o klag*
Sidogrannen hade fest igår- det bankade i två timmar - bank som väl var bashögtalarna-musiken hördes inte. Det gjorde den idag dock- -  Nu är jag en gnällig Kärring men Är det På Riktigt fel på yngre personers hörsel? Mig veterligt är det ju med åren som hörseln försämras?  Hur ung jag än varit har jag aldrig någonsin behövt spela så högt för att höra-?   Som min mp3spelare har jag nästan så lågt det går- när jag hör andras  så hör jag dem utomordentligt trots att de är inpluggade i de andras öron. o_o  ? ?
Lite läskigt.

Nu ska jag se Girot-

//SoPain..
Carin
2006-05-28 @ 03:33:29

50 minuter? Det går faktiskt snabbare att fylla i ett vanligt giro! *ler* kram

Katarina
2006-05-28 @ 16:18:18

texten syns bra hos mig så kanske din webläsare som tokar sig =). Man SKA klippa gräset med annat än handjagare om de är i lika dåligt skick som här så förstår jag har själv en elgräsklippare :). Musik min vän ska höras och spelas högt helt klart men inte ska grannarna höra iaf inte mycket, nu vet jag att mina grannar hör mig men inte gör det nåt inte det får man tåla.

SoP
2006-05-28 @ 22:46:07
URL: http://sisterofpain.blogg.se

C- det hade tagit flera timmar eftersom jag har noll koll på Var det blocket befinner sig--
K- elklippare är tysta o snälla- motorklippare dånar nåt hemskt- men iofs-Yttepytteliten gräsplätt gör att det hela tar fem minuter! Jag tål lite musik- men jag är överallergisk emot detta hemska bankande som blir av bashögtalare-igårkväll var det fest igen- min fåtölj i v-rummet vibrerade!Och ändå är vi sidogrannar-en våning upp- Sa till sambon i dag att stackars henne som bor ovanpå-o de bredvid . Men rimligen har de inte fest så ofta-de har två småbarn.

Deisy
2006-05-29 @ 07:15:22
URL: http://deisy.blogg.se/

Låter jobbigt, men du ska va glad att det bara är musik. Där jag bodde i Sala var det så tunna väggar och grannen var en ung tjej med ett hett kärleksliv. Det hördes som om dom låg i samma rum. Fick banka i väggen flera gånger. En gång halv tre på natten då jag vaknade av det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0