Ni är gulliga-

som muntrar upp mig med glada bloggtillrop- när jag mår gammal ap-sk-t -- Jag tror jag snart hamnar på den där gränsen så jag bara bryter ihop-  Sen brukar det lätta lite-
Ska bryta  i sängen nu- fast jag har lite avsmak för att lägga mig- det skänker ingen vila, nästan bara mer Ont .  Jag borde inte skriva när jag mår sk-t- hur kul är deppbloggar--? 

Touren börjar på Lördag- bara så ni vet- ;-) 

De grabbarna är Lite mer tåliga än jag - de har tre veckor på cykel framför sig .   Jag skulle inte orka en kilometer just nu.    

//SoP   Hjärliga Hälsningar-kramen till Er-
MammaLena
2006-06-30 @ 08:02:28
URL: http://momma.blogg.se

NU ska jag kommentera ditt depp-ont-helvetes-djävla-skit-inlägg .... det är sällan man får några kommentarer på sånna inlägg. (har jag märkt)
Å de´ är ju väldigt synd, för det är ju DÅ man behöver ha lite glada tillrop och uppmuntran. Men det är väl så med oss människor, vi blir rädda och vet inte hur/vad vi ska göra, säga, förhålla oss.
Men det är som du säger - man måste ner i botten (bryta ihop) så blir det litte bättre sen ?!
Jag brukar hamna under filten till slut - ligga där och tycka riktigt synd om mig själv - ömka mig riktigt. Sen blir det bättre. Å det är ju bara jag själv som tycker synd om mig - så man kan ju bre på riktigt när man ändå håller på ..... fast nu var jag lite orättvis mot sambon - han tycker synd om, men han orkar ju inte tycka synd om hela tiden! Men det orkar jag! Då när jag har mina tycka-syndom-perioder.
Hoppas du är nere snart - så du kommer upp som en nyutslagen nyponros :-)
/Lena

MyyZz
2006-06-30 @ 14:23:02
URL: http://myyzz.blogg.se

Hur roliga är modebloggar ?
Hellre en depp- och gnällblogg än bara mode. Min blogg är heller inte så j*vla uppåt.

Har man ont får man gnälla därmed jämt ... tycker jag.

Smärta är vidrigt.

*kram*

SoP
2006-06-30 @ 16:31:33
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Ibland känner man väl att svar/kommentarer på depp o fy-fagerlundbloggar mest blir " men ryck upp dig"- eller man har som inget att säga utom att man känner igen sig- så värst rosig är jag inte-mer rödsvett- men jag mår lite bättre idag-
och nej myyzz - inte så dj*vla uppåt med en god portion självironi- som jag förstår den- när jag var inlagd på sjukhus för rätt länge sen- blev jag lite lack på mig själv för jag var så jobbig- de skickade t.o.m in en kurator till mig- men jag sa i alla fall till avdelningssköterskan att jag kände mig så gnällig- då sa hon att man får gnälla när man man mår dåligt! :-)

Janne
2006-07-01 @ 00:58:19

Hej,
hoppas dagen är bättre än när det var sämre (?).

Är det inte en dopingskandal på g? Läste något tyckte jag? Vet du, tour-kvinnan nr 1 ? : ))

Må väl
Janne




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0