*gnäll*

Ja-- jag mår för dj*vligt- ONT -ONT- jag är en OND kvinna-- i natt var det lögn att sova- hur jag än vände o vred o försökte ligga försiktigt- ont här o ont där  o Överallt- sen har jag varit besvärlig hela dagen-Inget stämmer- Jag fryser, sen tar vi en svettrush- o får isbitsfötter o sen rinner svetten på överläppen- Håret blir fett o  äckligt över dagen-? *tonår* Va?  Vrid på huvudet o må illa- vrid åt andra hållet o kallsvettas- så blir vi lite yra i bollen också-- haha-- det Är nog f*n tonår- ;-)   Ryggen är gummiband o stel pinne på en gång, höfterna verkar rulla lite dit de själva vill o inte dit Jag vill i trappan-  Svullna händer o kalla händer-torra o  skrynkliga-Tappar massa grejer .   Fötterna vill inte bli gådda på- de vill inte vara stilla heller- rumpan vill inte bli sutten på- men inte gå omkring- - Så är det hu ´vet- hjärnan som har sina egna små idéer - och tvärbrist på dem.    Ord som ramlar ur munnen fullständigt fel- Ibland tror jag Sambon är överintelligent- där ser ni- ;-)  Men som begriper vad jag menar när jag själv med öppen mun undrar vad i hela friden det var jag sa nu? o_o    Hjärnan märker att min mun är öppen o läpparna rör sig o då bara kastar den ut vad den just då råkade ha längst fram på lagret- Hur idiotiskt det än ter sig-   Det är tur jag inte är ibland så mycket folk--   Jag tror de skulle tro att jag är full eller drogad på nåt vis-- för ja jag tar snedsteg ute-springer på grejer- snubblar- ser inte vad jag borde se- tappar saker- pratar för högt- klantar mig så folk glor på mig fast jag inte vill finnas alls.     Iofs så bryr inte JAG mig så mycket- jag är för gammal för det-*ja-- inte tonår då*  - men det kan ju vara pinsamt för Närstående. 
Och nu har jag må-illa-kallsvett för jag håller nacken galet för jag läser på skärmen o jag måste ha axlarna neråt för att skriva o fy f*n vad jag mår illa-- 

//SoP
Carin
2006-06-29 @ 07:44:49

*kramar om väldigt försiktigt* , bättre idag hoppas jag? pusspuss

Katarina
2006-06-29 @ 23:05:12
URL: http://kattislundgren.blogg.se

*krama om* måste förresten tala om att du gav mig en liten chock idag inne på det andra stället :P, såg inte förrän jag stirat ett bra tag att du bytt kort *asg* som jag funderade på om det var någon som drev med mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0