ogåbara

ogåbar-- i alla fall för en stapplande gammal kärring som mig--  Det lite roliga är, att jag hade såna här ( fast inte genombrutna)  redan 1976- Liite högre platå också-- o de  gav mig inga som helst gåbekymmer-   -   eller kan det bero på dem, att jag har gådito NU? ;-)      Nå, skorna är så snygga så de borde förbjudas--    De kan ju få stå Synliga i alla fall;-)   De är nog det dummaste jag gjort på bra länge nu- kul med dumheter!

//SoP   PS-- Jag KAN gå, men det gör Dj**vligt ont-

MyyZz
2006-07-30 @ 20:50:54
URL: http://myyzz.blogg.se

Guuuuuuuuuuuuu vikka COOLA strumpor :-).... Skorna ... är inte riktigt min smak :-) men jäsiken vikka strumpor:-)
Men du .. du har iaf ett par "sittafintskor" man går i platta fina skor till middagen .. o sen byter man och sitter still HELA kvällen med sittafintskorna ... o sen byter man när man ska hem ;-)
kram tjej

Mig
2006-07-30 @ 23:22:38

ja-- de är sköna också-sockarna-;-) Man kan parkera sig ytterst på en stolkant o sitta o "vifta" med en foten så där snyggt--;-) Skämt åsido- de kommer nog mest att vara till prydnad för mitt estetiska sinne-;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0