Hur kan man INTE älska Katter --

socialdatorkatt

Tog detta för bara några minuter sen-- hon ligger kvar än- bara lite mindre PÅ tangentbordet--

//SoP 

Janne

Underbart söt, är du vänsterhänt?
Oavsett, man kan inte annat än älska dom små liven.

Men du, Ömhetsbevis- gammal & sliten, men garva?
Du är som jag alltid sagt, lite wacko : ))))!

Må ändå
Janne *s*

SoP
2006-07-31 @ 03:55:21
URL: http://sisterofpain.blogg.se

jupp wacko Sopan- ;-) Nämen--spelet mellan Jack o "tanten" det är ju helkul-- vart har din blogg tagit vägen ? o_o Nej- jag är bara vänsterhänt nu för min högra axel är på god väg att ta livet av mig- men jag har i alla år jag kan minnas haft kniven i vänstern när jag äter-- vilket halva omkretsen påpekat-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0