Något ojämn--

statistikkurva har jag--  Men varför inte, så ojämn som jag är. Inte en som vattnas jämt.
Såg på CSI innan i kväll- Fy f*n vad äckligt-- somna aldrig i en baklucka i solen .  Pho- det är skönt att ha dålig syn vid sådana tillfällen..   Handen för o kika bara Lite under kanten på glasögonen.  
Annars gillar jag alla CSI- varianterna- Originalet bäst ändå-  Förut gillade jag Horatio rätt bra, men han har blivit så överspelad på nåt vis-- Gary med efternamnet jag inte kan stava, är bra - Kul att se alla serierna, o hur lika uppbyggda de är- karaktärsmässigt o så-  Gary med stavningsproblem, jag har för mig att jag mest sett honom som The Bad Guy i filmer förut ?  Fast han har varit  bra på att se lite lätt störd o psykostisk ut.   Grissom är Snygg, trots rundhet o hjulbenthet- Måste vara hjärnan som spökar där.. ;- ) Fast han var Snygg redan i Röd Drake.   Caruso *Horatio* -- han börjar mer o mer likna en tant med mesléende -lilla vänliga hjärtegrynet som tar på brillsen o blir stenhård.        

Idag- alltså den dag som Är nu- ska soffan levereras!  Ska bli kul- o jobbigt- för nästan säkert kommer jag att möblera om större delen av lägenheten - igen.   De tillfällen jag svär så leda förbannelser över alla böcker jag har- o skivor, o cd´s, o videofilmer, o dvd´s- Och papper o pärmar o ännu fler böcker o ännu fler block o papper o pennor o burkar o luddiga djur o nallar o barbiedockor och.. alla katter----  ;-)  Men, vad är det jag Säger.. Det är ju de som Är Jag ? 

Fridens kilowatt o rivaler-- säger // SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0