Helt vansinnigt

-- men jag är rätt nöjd ändå. Jag har dammsugit, hela sabla lägenheten - Nej, inte i sovrummet, det är ingen idé, vi ska göra om därinne , "sen" som Sambon säger. Och jag tänker inte göra något annat än idka sängläge o klädvård därinne, förrän Sen inträffar.  Fy, jag är Helt slut.. Och nu stannade hjärnan också-

//SoP
Janne
2006-01-28 @ 14:24:09

hehe, som Alfons, sen ...

Vi använder ofta i vår vardag ordet- sen, senare.
Och varför inte skjuta upp det till imorgon som vi kan göra idag? Jag gör det.

Ha en bra dag, sen!

Mvh
Janne

SoP
2006-01-28 @ 15:28:53
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Alfons? Det heter min kompis voffe- Skjuta upp till i morgon gör jag väldigt ofta- men Sambons sen kan vara lite väl länge för sinnesfriden- vilket gör att mina morgondagsuppskjutningar blir tre veckor senare för det som skulle göras sen är ivägen-




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0