Fullständigt Underbart-

Väder är det ute... Sol, minus,snö-- den enda tiden på året jag Tycker Om solen-  Och på postlådan låg en liten driva o droppade i solskenet, o den där köldvarma känslan mot huden-Sportlov ! Det gör mig sugen på varm svartvinbärssaft o prickigkorvmacka- fast jag inte alls gillar prickig korv- Fast när jag var tolv så Var saggig Skogaholms med prickigkorv Gott - i snön o solen vid Vattentag o Syrran i Minkmössan o Kompisen provade mina vita skridskor-
Igår hörde jag "klä-vitt,klä-vitt"-- o log med hela kroppen- det ger så härliga känslor varje år, trots att det ändå är en liten Vårförebådelse- Och våren, den är en hårdhänt rackare den..

Dagen som idag-- än så länge verkar den vara en bra dag- 

//SoP- dags för kaffe.  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0