Dygnsomläggningen

Fungerar inte så där väldigt bra-- för min del-  Eller, jo, uppstigandet kan väl sägas vara en  framgång- Till större delen, det är insomnandet som misslyckas.  För jag somnar när jag brukar- vilket blir mellan fyra o sex timmars sömn, max sex timmar.
Det gör mig Lite dimmig i ögonen o luddig i hjärnan. 
Det verkar inte spela någon roll hur mycket jag gäspar hela dagen o ögonen faller ihop på kvällen- när jag ska Sova.. Nix o nope.  Ibland på morgonen har jag med en suck tittat på klockradion o tänkt, nä-e, nu stiger jag upp igen- Då somnar jag.

Inte för att min dygnsrytm stör mig- det är den vanliga världens underliga dygnsrytm som stör Sig, på - - mig.

//SoP
Linderholm
2006-01-27 @ 17:54:25
URL: http://linderholm.blogg.se

Ha ha, jag är också sämst på att sova.

Nej, inte sett saw, vad är det?

Janne
2006-01-29 @ 01:11:26
URL: http://blogg.passagen.se/survivor_in_life

Jag har svårt bestämma mig. Går jag ÖVER den tiden, piggnar jag till. Idag var också en värkdag, köra bil mycket och blev så ont överalltig. DÅ blir natten skön när man får en viss frist (kanske psykologisk frihet?).
Tystnad. Lugnet råder. Vovven drömmer högt. Mörkt, bara några små lampor ...
Natti

SoP
2006-01-29 @ 03:13:08
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Hm, Över vilken tid? Värkdagar blir h*lvetes"nätter"- dvs tiden då jag sover blir eländig-eftersom varje rörelse väcker mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0