Bye, bye--

min soffa- min egentligen inte så gamla-  Syster hämtade den idag. Så nu har jag ont i häcken av den osittvänliga fåtöljen inne vid tv´n .  Och jisses vilket stort vardagsrum vi fick!  Och jisses så mycket Mindre det kommer att bli- igen- fast ännu mindre? Eftersom den nya är större, o det ska in en fåtölj till-- samt en fotpall som jag glömt att jag beställt som jag såg när bekräftelsen kom skriftligt i fredags.
Det är tur att jag vet vad jag pysslar med  o_o

För övrigt, så är det svett o frys, svett o frys, svett o svett.. Hej Klimaterie?  

Föressten apropå veta vad man pysslar med.. Sambon sa idag.. Varför har du ställt glassen i kylen? Och tog ut en låda vaniljsås ur kylskåpet--- Jag *va??? *  Jag äter inte ens glass-- visserligen är det jag som gör såna saker.. men--  Sen kom -- Nej, det måste ju varit jag när jag var uppe o åt glass i natt.   Hej senilpolare ? *haha*

//SoP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0