De små tingens ..

-- satt  ute på balkongen insvept i filt med kaffe o katter- och tänkte " Nej- nu har den stackars lilla syrénen slagit ut "..     Så hur händelserikt  liv har jag då-- som sitter o tycker synd om en väderförvirrad syrén ?   Jo tack, jag är Glad att jag Hann se den !

I övrigt tycktes hundarnas E4 ha brutit ut på baksidan--o_o  Passar folk på innan det hela  brakar löst ? 

Mot  fyrverkerier o nyårsfylla skydde o  bevare oss käre milde Ösregnsgud ?

//SoP
Malle
2006-12-31 @ 15:18:33
URL: http://metallmalin.blogg.se

Tycker det verkar både förnuftigt och lovande att det finns människor som ff tar sig tid att sitta ute i naturen och reflektera. Vittnar ingalunda om ett tråkigt liv utan snarare ett rikt liv där du tar dig tid att vara i nuet. Och det ÄR synd om väderförvirade syrener, jag är djupt bekymrad över naturen, för att inte tala om alla björnanr och annat. Hur skall det gå med allt? Att vinterOS är i fara, ja det kan jag överleva men vem skall inhysa alla isbjörnar när isen smälter? För att inte tala om vart JAG skall flytta när hela Göteborg ligger under vatten?
Hur som helst.....kaffe och katten med en filt utomhus låter toppen. Jag och pappa satt ute häromdagen och grillade korv i mörkret på kvällskvisten i mörkret. Mer levande än så var det länge sedan jag var! Kram

Sister
2006-12-31 @ 16:40:22
URL: http://sisterofpain.blogg.se

M: Jag har följt den där syrénen i några veckor- o tänkt att den kommer nog fasen att slå ut- Jag sitter ofta ute med katterna, på balkongen, oftare vinter än sommar när det är för varmt.Det började väl med att Stella skrek så förbaskat varje "morgon" så för att få tyst på henne tog jag katterna o kaffe med mig ut- det var när sambon jobbade natten , sen har det fortsatt-

Malle
2006-12-31 @ 22:48:48
URL: http://metallmalin.blogg.se

verkar sunt! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0