Var det Ingen-

som kände igen min suckulent?  :-( 

För övrigt ser Sambon på Rambo lll - jag tycker Stallone är Så snygg i de filmerna- sen får filmförståsigpåare säga vad de vill om actionskådisar- o Stallone i synnerhet. 

Dagen har varit Dagen då Jag :  tappat potatisar när jag skalat dem, skalat mig i plastnaglarna, fått be Sambon om hjälp att riva potatis- fått värk i fötterna av att stå, fått ont i ryggen av att sitta, fått ont nacken av att sitta här- tappat min tallrik som var för tung fast det var en assiett- (stavas?) glömt rensa sandlådan-(kom jag på nu när jag hör Katten knapra knacks i köket)-  inte  nått upp till nånting då armarna har fastnat i axelhöjd- tappat grejer  under bordet o slagit skallen i bordskivan när jag försökt plocka upp dem, inte orkat äta förrän maten kallnat.   
Fast,jag har köpt o ätit  glass som var god,druckit starkt o gott kaffe, fått brevpapper o en penna från min kompis i Luleå o klappat min katt !   Stella- mitt lilla Själsbalsam-- 

the one and only-Stella

//SoP

        

Katarina
2006-04-28 @ 11:02:02
URL: http://www.kattislundgren.blogg.se

fy vilken dag alltså men tur du har katten som ger dig ro =).

SoP
2006-04-28 @ 16:35:01
URL: http://sisterofpain.blogg.se

*lèr* ja-a Du K- jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan katten/katter- en varm mjuk kropp, det lugnande spinnandet, en butt av en mjuk nos som säger mjrrf- ;-) - eller bara falla i trans av att se dem tvätta sig. Eller skratta sig halvt fördärvad när de gör nåt helt vansinnigt- :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0