Här är så tyst?

- så jag går nästan runt o somnar--  Sambon jobbar, hans dator är avstängd, ingen tv på, Katten sover o inga ungar utanför--?  Ingen grannes tvättmaskin eller dusch, ingen moped-  *skrattar*  --  Man kan ju tro det är midsommarafton--det brukar vara en sån här Mycket Tyst dag, eftersom "alla" är borta o festar o bara jag hemma-typ.
Jag fick ett helt gäng med Diddlpapper med posten idag- men jag "fasar" lite för att sortera upp allihop o sätta in i pärmarna-- Det Brukar slita så på nacke o axlar. Och så sägs det att Pappersarbete inte är nåt jobb--?  Men bättre jag gör det nu än packar ner dem "så länge"- har en känsla av de blir liggande framåt jul eller så då. Eller så blir det till slut så mycket "så länge" så det istället blir " inte av" . Och sånt är lite tråkigt. Goda ambitoner som kommer av sig o bara blir nåt jobbigt.

I natt-eller den tiden då jag sover.. i mitt liv kallat natt- har jag vaknat stup i ett av att mitt högra ringfinger gör ONT så in h--lvete-  Riktigt så man kippar efter andan i ett Ohhajajajj.. som ett tandvärksil som tar i en extravända- Nu har det slutat ila, men gör fortfarande ont när jag böjer fingrarna- *skumtomte*  Lite lätt bedövat samtidigt- :-/ ?

Thé- o Diddl- jag är på väg-

//SoP                                    skriva



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0