5 timmar--

ja-- jag har sorterat papper i fem timmar--  Och jag har en A5pärm o en annat än A5, o en blandad - o A5mapp o A4mapp- samt två kompismappar o en bytamapp. Och Nej, jag är inte mer galen än många andra.     Sen har jag skrivit lite på ett brev som jag Tänkt börja på i en vecka ungefär--Och så är klockan redan fem --igen- o redan- o varför är nätterna plötsligt så korta-?  Och jag som skulle sätta över digitalbilder- tog en hel radda på katten igen- ;-)   DET gillar jag med digitalt- jag kan knäppa hur mycket som helst o hur galet som helst o testa hur jag vill-- och alltid faktiskt få in Några fullträffar- o resten bara raderar jag.

Nu ska jag radera mitt medvetande för några timmar framåt-God Natt !

//SoP




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0