` Cracked--

my nails today--  Ja, fyra av mina Plastnaglar sprack idag !  Snål som jag nu Är, tog jag fram limflaskan-- ( ja, naglar för hundra spänn ska f*n sitta på mer än tre dagar- )  o limmade ihop sprickorna, o snyggade till med lack.  Viola´      Men möjligen är "partynails" inte anpassade till att skruva upp hängare o "svarta-tavlor" , dra ur spikar, hänga upp gardiner o släpa runt på en stegpall -  Maybe not the ideal idea of a Party ?         *sagt  med  stiffupperlipdialekt*  
                                                                                                                                  
Min kropp är inte heller anpassad till det-  Jag gör skäl för mitt nick för att uttrycka det lite milt.. Och jag är ju alltid mildheten o subtiliteten personifierad.    Plattitydernas mästarinna o dösnackets härskarinna. 
                         Och nu åt jag en halv kartong soft nougat- 
Det Snöar, väldigt stora snöflngor - de sk Lappvantarna.. varför lär de vara stora ?  Har samer större händer än andra ?  Eller varifrån kommer uttrycket ? Nå, väldigt stora snöflingor är vackert.  Samers händer vet jag inte så mycket om.. säkert är många av dem vackra.  
                   Blää- vad Sött en halv kartong soft nougat ÄR- :-P

// SoP

PS.. egentligen, vill jag säga MIN nick..  :-/  mitt nick- name-  " min nick- min smek " jag gör skäl för mitt smek.. ja-jag Säger då det-  ;- )
Malle
2005-11-30 @ 17:38:32
URL: http://malin.priv.se

ooo, ja visst tycker man det, men det finns ju så mycket skit på marknaden åxå.....såna som spricker på mitten lixom på längden direkt (ofta de färdiglackade har jag märkt)....de bästa tycker jag e de som e helt glasklara/genomskinliga!

SoP Myself
2005-11-30 @ 20:53:54

Jo, jag har haft såna tunna som la av på några dagar--*trist* dessa är ändå Depend´s- men färdiglackade- Fransk manikyr med en liten silverremsa- De Är ganska kraftiga men som sagt så utsatte jag dem nog för lite mer än de var ämnade för-- ;-) Glasklara har jag inte testat, ännu--de jag sett har varit ganska dyra. Funderar på att ge mig en "riktig" förlängning med akryl på salong i julklapp .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sister of Pain

Jag- på gott & Ont

RSS 2.0